پایپ ایران پایپ ایران .

پایپ ایران

چربیگیر هلدینگ صنایع رتر

چربی گیر

چربی گیر چیست؟

به عبارت ساده تر، چربی گیر (که معمولاً به عنوان مبدل چربی، دستگاه بازیابی چربی زدایی نیز شناخته می شود) یک وسیله لوله کشی است که برای چربی زدایی بیشتر مواد جامد و چربی گیر قبل از ورود به سیستم زباله فاضلاب طراحی شده است.

ظرفیت آن از 35 لیتر تا 45000 لیتر است و می توان آن را از بسیاری از مواد مختلف از جمله چدن، بتنی، پلاستیک و استیل ساخت. چربی گیر فاضلاب را می توان در مناطقی مانند داخل و خارج آشپزخانه و بالا و زیر زمین قرار داد.

چه مشکلی با چربی گیر ممکن است رخ دهد؟

محبوس شده باید در صورت نیاز پمپاژ شود، در غیر این صورت، غلیظ می شود و شروع به فرار از هزینه خروجی می کند. هنگامی که انسداد در لوله‌های پایین دست رخ می‌دهد، تله‌های چربی و زهکشی حاوی فاضلاب احتمالاً می‌توانند به بیرون سرازیر شوند.

نحوه نصب و تمیز کردن چربی گیر (برای خانه)

آشپزی با روغن ممکن است کثیف باشد. اگر کنترل نشود، این انباشت زباله نه تنها می تواند یک فرآیند پرهزینه برای خنثی کردن باشد، بلکه می تواند بسیار ناخالص شود.

حتی بدتر از آن چربی گیر پایپ ایران می تواند خطوط فاضلاب را در همسایگی مسدود کند و مشکلاتی را در تاسیسات تصفیه آب محلی ایجاد کند. بنابراین، ریختن چربی‌ ها، روغن‌ ها و چربی زدایی در زهکشی آشپزخانه ایده بدی است.

برای کمک به کاهش مشکلات ناشی از گرفتگی خطوط فاضلاب، به یک چربی گیر نیاز دارید.

سازگار با محیط زیست

چربی زدایی با کاهش آلودگی به تمیز نگه داشتن محیط زیست کمک می کنند. وقتی بدون چربی غذا می پزید، چربی ها، روغن ها و گریس (FOG) به رودخانه ها و رودخانه های محلی سرازیر می شوند.

مه می تواند در طول زمان سمی شود. یک چربی گیر فاضلاب مه را قبل از رسیدن به سیستم فاضلاب شما قطع می کند. علاوه بر این  را می توان به مالچ کشاورزی غنی تبدیل کرد که می تواند در مزارع به عنوان کود استفاده شود.

اندازه چربی گیر

اندازه چربی گیر یکی از مهم ترین مواردی است که یک شرکت باید در نظر بگیرد. در اینجا مواردی وجود دارد که بر اندازه چربی گیر تأثیر می گذارد:

سایزبندی بر اساس مقادیر واحد زهکشی (DFU)

سایزبندی بر اساس حجم کلی وسایل جریان

اندازه گیری بر اساس قطر لوله زباله

اندازه گیری چربی گیر

گیره های چربی در اندازه های مختلفی وجود دارند، از مدل های آشپزخانه جداگانه گرفته تا آنهایی که به اندازه کافی بزرگ هستند که در غذاخوری ها و رستوران های بزرگ نصب شوند. برای چربی گیر مسکونی، ما به شدت توصیه می کنیم از خدمات یک متخصص حرفه ای استفاده کنید تا اندازه مناسب برای نیازهای خود را تعیین کنید.

چربی گیر چگونه کار می کند؟

یک چربی گیر با خنک کردن آب گرم یا داغ چرب کار می کند. روغن های گیاهی و چربی زدایی از آشپزخانه حیوانی 10 تا 15 درصد کمتر از آب چگالی دارند و در آب نامحلول هستند. با اجازه دادن به چربی ها، روغن ها و گریس ها برای خنک شدن، لایه های مختلف مخلوط می توانند برای جداسازی آسان به لایه های جداگانه جدا شوند.

از آنجایی که FOG چگالی سبک‌تری دارد، می‌تواند در بالا شناور شود و آب زیر آن باقی می‌ماند تا به پایین زهکشی ادامه دهد. سپس FOG شناور توسط یک چربی گیر فاضلاب به دام می افتد.

با گذشت زمان، چربی گیر پایپ ایران و مواد جامد جمع می شوند و اگر تجمع برای مدت طولانی کنترل نشود، می تواند ورودی را مسدود کند. به این ترتیب، تله های چربی باید به طور منظم پمپاژ/تمیز شوند.

انواع چربی گیر

سه نوع مختلف چربی گیر وجود دارد . گرانش، اتوماتیک و هیدرومکانیکی غیرفعال (دستی). دو مورد اول عمدتاً برای تأسیسات بزرگ مانند رستوران ها یا هتل ها استفاده می شوند، در حالی که چربی گیر هیدرومکانیکی غیرفعال در خانه ها استفاده می شود.

ما قصد داریم بر روی چربی گیر خانگی تمرکز کنیم، اما اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چربی گیر تجاری داشته باشید، این مقاله را بررسی کنید .

چربی گیر هیدرومکانیکی غیرفعال (دستی) یک سیستم غیرفعال سنتی است که معمولاً در موسسات کوچکتر از جمله خانه ها استفاده می شود. آنها واحدهای کوچکتر و نقطه استفاده هستند که در کنار ماشین ظرفشویی آشپزخانه نصب می شوند یا زیر سینک های سه محفظه استفاده می شوند. به دلیل سرمایه گذاری اولیه و هزینه های تعمیر و نگهداری آنها ترجیح داده می شود.

به طور طبیعی، چربی گیر هیدرومکانیکی غیرفعال تا 100 گرم در دقیقه ظرفیت جابجایی دارد. هر زباله ای که بیش از این حداکثر جریان مجاز باشد، باید به گیرنده چربی گیر فاضلاب خودکار یا گیرنده گرانش رها شود زیرا ظرفیت جابجایی بیشتری را امکان پذیر می کند.

طراحی های دستی چربی گیر به دوران ویکتوریا برمی گردد. ناتانیل وایتینگ اولین کسی بود که حق اختراع یک چربی زدایی از آشپزخانه را به دست آورد. گیره های چربی معمولاً از فولاد ضد زنگ یا پلاستیک ساخته می شوند و باید گاهی اوقات تمیز شوند.

نحوه نصب چربی گیر خانگی

نصب چربی گیر نیازی به خدمات یک لوله کش حرفه ای ندارد مگر اینکه مهارت های اولیه را نداشته باشید . یک چربی گیر باید در دسترس باشد تا بتوانید وقتی پر شد آن را تمیز کنید، اما فرکانس آن در خانه ها بسیار کمتر از موسسات تجاری است.

محل نصب چربی گیر را تعیین کنید

راحت ترین مکان برای نصب چربی گیر زیر سینک شماست اما می توان آن را در خارج از خانه نیز نصب کرد. اگر خانه شما دارای چندین سینک باشد که به طور منظم برای پخت و پز استفاده می شود، نصب آن در زیر سینک خود توصیه می شود.

چربی گیر را وصل کنید

دستورالعمل سازنده را بخوانید. در حالی که نصب ممکن است از مدلی به مدل دیگر متفاوت باشد، اکثر چربی گیرها سه اتصال دارند.

اولین اتصال به سینک یا منبع فاضلاب متصل می شود.

اتصال دوم برای اتصال به دریچه مخزن نگهدارنده طراحی شده است. با این حال، لوله‌کش‌ها توصیه می‌کنند قبل از اتصال دستگاه به آن، سه راهی تمیزکننده نصب کنند.

در نهایت، اتصال سوم معمولاً در سمت راست پایین چربی ‌گیر پیدا می‌شود. بیشتر به لوله ای که به سیستم فاضلاب منتهی می شود محکم می شود.

به منظور کمک به کارآمدتر و ماندگاری طولانی‌تر چربی ‌گیر پایپ ایران بین تمیز کردن، توصیه می‌شود روی هر ماده غذایی یا مایع چرب که در زهکشی می‌رود، آب داغ بریزید.

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر فایبرگلاس یکی از بهترین انواع چربی گیر فاضلاب رستورانی است. نحوه استفاده از چربی زدایی از آشپزخانه به قدری آسان است که امروزه از تمام چربی گیرهای رستوران ها به عنوان چربی گیر فایبرگلاس استفاده می شود. این دستگاه در کل کشور ایران به عنوان ساده ترین دستگاه برای رفع چربی رستوران کاربرد فراوانی دارد. یکی از پرکاربردترین مدل های چربی گیر فایبرگلاس، چربی گیر فایبرگلاس 5 متر مکعبی می باشد. ابعاد چربی گیر 2.5 متر طول، 1.5 متر عرض و 1.35 متر ارتفاع می باشد. چربی گیر فایبرگلاس با نیروی جاذبه، چربی را از زباله های آشپزخانه جدا می کند.

خروجی چربی گیر آشپزخانه فایبرگلاس را می توان به چاه جذب فاضلاب هدایت کرد. سبد زباله در چربی گیر فاضلاب وظیفه جداسازی دانه های درشت فاضلاب آشپزخانه را بر عهده دارد.

راندمان بالا در از بین بردن چربی و روغن

امکان حذف مواد معلق و ذرات قابل ته نشین شدن فاضلاب در چربی گیر پلی اتیلن

امکان نگهداری لجن و گریس در چربی گیر پلی اتیلن

مقاومت بسیار بالا در برابر خوردگی و شرایط نامساعد محیطی در استخر چربی جداسازی رستوران

آب بندی کامل و عدم رها شدن هرگونه آلودگی در خارج از چربی گیر پلی اتیلن

دیوار در برابر فشار خاک اطراف چربی گیر پلی اتیلن پایپ ایران بسیار مقاوم است

سرعت بالا در ساخت، نصب و راه اندازی دستگاه چربی گیر جداسازی چربی از فاضلاب

امکان دفن در زیرزمین با هدف انتقال ثقلی فاضلاب به چربی گیر و جلوگیری از اشغال فضاهای مفید

 چربی گیر


برچسب: چربی گیر، هلدینگ صنایع برتر، قیمت چربی گیر، تولید کننده سیستم چربیگیر، چربیگیر استیل ضد زن، ربیگیر زیر سینکی، چربی گیر پلی اتیلن، چربی گیر آشپزخانه،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۲۸:۰۳ توسط:چربیگیر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده