پایپ ایران پایپ ایران .

پایپ ایران

مخزن گالوانیزه پایپ ایران

مخزن گالوانیزه

کارمود مخزن گالوانیزه را در ظرفیت ها و انواع مختلف برای کاربردهای مختلف تولید می کند. طیف محصولات ما از مخزن گالوانیزه ، از 200 لیتر تا 5000 لیتر از نظر حجم، دارای استانداردهای بین المللی تولید شده و برای انواع نیازهای ذخیره سازی قابل استفاده است.

در تولید مدل های افقی مخزن آب، از مواد اولیه پلی اتیلن LLDPE مطابق با مواد غذایی استفاده می شود. بنابراین، استفاده ایمن را هم در ذخیره سازی آب آشامیدنی و هم در سایر مواد غذایی مایع تضمین می کند. مخزن آب پلاستیکی افقی که در مجموعه شرکت ما قرار دارد، در انواع استوانه ای و منشوری به مشتریان ارائه می شود. تولید مخازن در سازه های مختلف به نام مخزن آب مستطیلی به جز مدل استوانه ای افقی داریم. در فرآیند ساخت مخازن آب و مخزن گالوانیزه پایپ ایران تولید شده در مدل های مختلف در کارخانه های مدرن تولیدی ما، مخزن آب تحت عملیات پخت حرارتی ایده آل با تکنولوژی قالب دوار قرار می گیرد و با ضخامت دیواره بهینه و صاف، برتر از نمونه های مشابه خود است.

انواع مخزن گالوانیزه و لیست قیمت مخازن آب

 انواع مختلفی از مخازن آب وجود دارد که اهداف مختلفی را انجام می دهند. هنگام ذخیره آب آشامیدنی باید مراقب باشید، به خصوص نمی خواهید آب آشامیدنی را در ظروفی ذخیره کنید که می تواند آب را ناامن کند. مخازن پلاستیکی برای کسانی که بودجه کمی دارند و به چیز بزرگی نیاز ندارند عالی است. چه در حال جمع‌آوری آب باران برای دور ریختن آب باشید و چه برای مصارف صنعتی به آب نیاز دارید، یک مخزن گالوانیزه برای رفع نیازهای شما وجود دارد. وضعیت خود را ارزیابی کنید تا مشخص کنید که کدام نوع و اندازه مخزن گالوانیزه بهترین است.

مخزن گالوانیزه پایپ ایران بسیار سبک وزن هستند. نصب و حمل این مخازن بسیار آسان است. برخلاف مخزن بتنی که اساساً آنقدر سنگین است که نیاز به جابجایی و نصب با کمک جرثقیل دارد، مخزن گالوانیزه آب را می توان به راحتی با دست و بدون مشکل زیاد جابه جا کرد.

نکته ای که هنگام بررسی انواع قیمت مخزن گالوانیزه آب باید از آن آگاه باشید این است که یک سازنده مخزن پلاستیکی اقلام زیادی را همزمان با تولید معمولی در تولید دسته ای تولید می کند. این باعث می شود هزینه هر مورد برای هر فردی بسیار مقرون به صرفه باشد. علاوه بر این، سرمایه گذاری کمتری در مخزن گالوانیزه پایپ ایران وجود دارد زیرا ممکن است نسبت به سایر مخازن بیشتر عمر کنند. بنابراین هزینه های نگهداری، حمل و نقل و نصب را کاهش می دهد   

نحوه ساخت مخزن گالوانیزه

ساخت مخزن گالوانیزه ممکن است در کارگاه یا محل استفاده از مخزن انجام شود. مخازن گالوانیزه کوچک معمولاً در کارگاه ساخته می شوند و به محل عملیات حمل می شوند اما مخازن بزرگتر در محل نصب می شوند.

البته گاهی به دلیل صعب العبور بودن و یا قرار گرفتن مخزن گالوانیزه پایپ ایران در طبقات ساختمان که امکان حمل اجسام بزرگ وجود ندارد، ورق های گالوانیزه به محل منتقل شده و در همان محل ساخته می شوند. ساخت منبع گالوانیزه در محل زمان بر است که گاهی اوقات برای کارفرما مشکل ایجاد می کند.

تعمیر و نگهداری مخزن گالوانیزه

مخازن پیش ساخته گالوانیزه در سایزهای مختلف قابل ساخت و اجرا در محل می باشد. مخزن گالوانیزه ساخت شرکت پایپ ایران دارای پنل های 1080*1080 میلی متر و پانل های 1325*1325 میلی متر می باشد. پانل های مخزن گالوانیزه با آب بندی EPDM با قابلیت تماس با آب آشامیدنی آب بندی می شوند. مخازن گالوانیزه مدولار بهینه ترین راه حل برای ساخت مخازن آب آشامیدنی در مکان های صعب العبور می باشد.

 مخزن گالوانیزه 10000 لیتری

یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مخزن گالوانیزه در بین مخازن تولید شده در صنعت تانکر مدرن، مخزن گالوانیزه 10000 لیتری است که برای نگهداری مایعات خوراکی استفاده می شود.

مخزن گالوانیزه استوانه ای افقی 10000 لیتری معمولاً از درب منهول 40 یا 50 سانتی متری، دو پایه بالشتک یا 4 پایه تکی و یا حتی در مواردی که ضخامت مخزن کمتر از 6 پایه بالشتک است ساخته و تولید می شود. مخازن گالوانیزه علاوه بر پایه ها دارای دو قلاب بارگیری و همچنین بوش های ورودی و خروجی و تخلیه می باشند.

مخزن گالوانیزه پایپ ایران با ظرفیت 10000 لیتر معمولا در دو حالت سیلندر عمودی و افقی ساخته و تولید می شوند. تانکرهای سیلندر افقی 10000 لیتری به طور استاندارد 350 سانتی متر طول، 200 سانتی متر عرض (قطر) و 220 سانتی متر ارتفاع دارند. مخازن سیلندر عمودی 10000 لیتری دارای ارتفاع کلی 360 سانتی متر و عرض 200 سانتی متر هستند. اما باید توجه داشته باشید که این ابعاد قابل تغییر بوده و امکان ساخت این مخازن با ابعاد سفارشی وجود دارد.

مخزن گالوانیزه 20 هزار لیتری

مخزن گالوانیزه 20000 لیتری معمولا دارای دو پایه بالشی یا 4 پایه تک هستند و در مواردی که مخزن ضخامت کمتری دارد از شش پایه تک یا 3 پایه کوسنی به شکل آنها استفاده می شود تا مقاومت لازم برای تحمل مایعات را ایجاد کند. داخل داشته باشد. این مخازن علاوه بر پایه ها دارای درب منهول 40 یا 50 سانتی متری هستند. همچنین قلاب های بارگیری برای حمل و جابجایی با جرثقیل و همچنین بوش های تخلیه، ورودی و خروجی.

لوازم جانبی مخزن گالوانیزه 1000 لیتری

این مخزن مانند سایر مخزن گالوانیزه دارای پایه، درب و بوش های ورودی و خروجی می باشد که می تواند هر گونه متعلقات دیگری را بر روی این مخازن تغییر داده و اضافه کند.این مخازن معمولاً به دو صورت استوانه ای افقی (خوابیده) و استوانه ای عمودی (ایستاده) تولید و ساخته می شوند.

مخزن گالوانیزه تحت فشار

مخزن تحت فشار یکی از مخازن صنعتی است که به طور مستقیم و غیر مستقیم در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. کاربرد مخزن تحت فشار مستقیماً در مواردی است که از مخزن برای ذخیره گاز یا سایر سیالات در فشار اتمسفر یا غیر اتمسفر استفاده می شود. اما در بسیاری از دستگاه ها مانند فیلتر شنی یا منبع کویل از مخزن گالوانیزه پایپ ایران به عنوان بخشی از این تجهیزات استفاده می شود. به عنوان مثال در سختی گیرها و ماسه صافی، یک مخزن گالوانیزه تحت فشار ساخته می شود و سپس رزین و مواد ضد رسوب برای تصفیه آب در آن می ریزند و یا در مورد منبع کویل ابتدا مخزن فشار گالوانیزه در ابعاد مشخص ساخته می شود. و سپس سیم پیچ روی آن قرار می گیرد. روی آن نصب شده است.

مخزن گالوانیزه پیش ساخته

مخزن گالوانیزه پیش ساخته راه حلی برای تسریع در ساخت مخازن گالوانیزه در محل می باشد. البته این نوع تانک مزایای دیگری نیز دارد. به دلیل عدم استفاده از جوش در بدنه منبع گالوانیزه پیش ساخته، عمر بیشتری دارند و می توان از آنها به عنوان مخزن آب استفاده کرد. همچنین امکان تغییر ظرفیت منبع پیش گالوانیزه پس از نصب وجود دارد. سرعت نصب این نوع تانکرها می تواند بسیاری از مشکلات کارفرما را حل کند. منبع فلزی پیش ساخته همیشه یکی از پیشنهادات اصلی ما برای اجرای تانکر می باشد.

تعمیر و نگهداری منبع فلزی پیش ساخته

نگهداری آسان این مخازن پیش ساخته یکی از بهترین مزایای این مخازن است. مخازن فلزی پیش ساخته در ابعاد مختلف قابل ساخت و اجرا در محل می باشد. پانل های مخزن گالوانیزه پایپ ایران با آب بندی EPDM با قابلیت تماس با آب آشامیدنی آب بندی می شوند. مخازن گالوانیزه مدولار بهینه ترین راه حل برای ساخت مخازن آب آشامیدنی در مکان های صعب العبور می باشد. مخازن گالوانیزه توسط میله های گالوانیزه از داخل تقویت می شوند و امکان تغییر ابعاد را محدود می کنند. منابع آب آشامیدنی گالوانیزه را می توان در حجم های مختلف تولید کرد. این مخازن مدولار را می توان در اندازه های مختلف تولید کرد.


برچسب: مخزن گالوانیزه، قینت مخزن گالوانیزه، پایپ ایران،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۳:۲۸ توسط:چربیگیر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده